Jedním z klíčových úkolů manažera nebo vedoucího pracovníka, který má svůj tým, je věnovat potřebný čas jeho spolupracovníkům. Vybrat svůj tým, určit strukturu a pracovní náplň, vést k adaptaci, zaškolit a také řídit k výkonnosti, odměňovat a motivovat.
- Přijměte skutečnost, že i v NNO se musí nějaký profesionál začít starat o zaměstnance.
- Zvažte, co mohou vedoucí změnit a které činnosti předat, aby získali čas pro své spolupracovníky.
- Začněte systematickým zmapováním požadavků na všechny pozice, včetně dovedností, znalostí a dalších požadavků, které jsou spjaty s úkoly, jež daná pozice vykonává.
Potřebujete vědět jak správně na řízení lidí. Přesně pro vás je kurz, který se koná 23. února online s lektorem Mgr. Petrem Konečným, MBA. Kurz pro neziskové organizace provede účastníky strategickým vymezením řízení lidských zdrojů (ŘLZ, HRM) a následně projde základní nástroje práce s lidmi v každé fázi životního cyklu jejich pracovníka.
Více ke kurzu a možnost přihlásit se na kurz naleznete ZDE.