Dnes už je skoro každá organizace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Vytváříte příspěvky, informujete o svých akcích, snažíte se fundraisovat nebo dokonce prodat nějaký svůj výrobek. Zjistili jste ale, že se vaše příspěvky neukazují tolika lidem a ani na ně nereagují, jak by jste chtěli. Už jste zkoušeli placenou reklamu na facebooku?

Proč jsou reklamy potřeba

  • Došlo ke znatelnému poklesu organického dosahu
  • Sbírat jen fanoušky už nedává smysl
  • Algoritmus – pravděpodobnost, že klik, lajk, koment a sdílení + pravděpodobnost, že je bude obsah zajímat.

Určitě stojí za to zkusit vytvářet placenou reklamu.

Co ale potřebujete, abyste mohli Facebook reklamy začít vytvářet?

  • Musíte si stanovit CÍL (Obchodní cíl) – to je ten důvod, proč reklamu chcete spustit
  • Musíte vědět koho chcete svojí reklamou oslovit
  • Určete si denní nebo dlouhodobý rozpočet na reklamu
  • Vytvořte si fotky, grafiku nebo videa, které na reklamu použijete

A můžete začít. Chcete se dozvědět jak nastavit reklamu na Facebook a Instagram přes Správce reklam? Chcete vědět jak co nejlépe vaší reklamu zacílit na správný okruh publika?

Potřebujete vědět jak číst výsledky kampaní a lépe pak nastavovat nové kampaně?

Přihlaste se na náš online kurz Reklama na Facebooku a Instagramu s lektorkou Lucií Budíkovou, který se koná 10. března.

×

  • Konfigurační cookies
Nastavení cookies