3 tipy, jak efektivně nakopnout Instagram a udržet ho ve prospěch vaší organizace

19. Dub 2022

Ve světě Instagramu aby se čert vyznal, když je tam pořád něco nového. A navíc dost lidem přijde, že stejně nefunguje. Jak ho ale efektivně nakopnout a udržet v prospěch vaší organizace? Přinášíme vám tři tipy, jak se z toho nezbláznit a zajistit si výsledky. 

(Počítáme s tím, že máte profil přepnutý na firemní a máte tedy přístup ke statistikám a máte ho vyplněný, alespoň základně a víte, že máte používat #).

 

  1. Tvořte strategický obsah s přidanou hodnotou pro vaše sledující. Instagram je jen jedna z částí vaší marketingové komunikace a měla by vycházet z celkové strategie organizace. Víte tedy co chcete předat a komu. To pak podávejte dostatečně zajímavým způsobem pro vaši cílovku na IG a přizpůsobené IG prostředí. U každého příspěvku si řekněte, co si z toho má sledující odnést? A je to v souladu s naší strategií a cíli?
  2. Dbejte na pravidelnost a buďte aktivní a interaktivní. Na IG funguje algoritmus, který určuje, jak moc se váš obsah komu bude zobrazovat. Můžete si ho představit jako takového robůtka na pozadí, který křoupe úplně všechno co vy a všichni ostatní na IG děláte. Když budete porušovat pravidla IG nebo nebudete aktivní, jsou to pro vás pomyslné mínusové body a nemůžete čekat žádný velký úspěch. Plusové body získáváte, když na IG dáváte obsah pravidelně, jste na něm aktivní a vytváříte obsah, se kterým mohou vaši sledující interagovat – nejjednodušší způsob, jak na to, je přidávání aktivních tlačítek do IG Stories s jednoduchými otázkami, kvízy, apod. Ale opět pozor, ať platí bod 1. A nejsou to jen nesmyslné „klikačky“. Jak na plánování příspěvků dopředu přes Creator Studio. Jak na stickersky.
  3. Využívejte novinky, které IG přináší.  IG chce, aby tam všichni trávili spoustu času a dělá pro to maximum. Přináší novinky a chce je dostat mezi lidi a tedy „protěžuje“ jejich využívání. Aktuálně tedy můžete určitě vyzkoušet tzv. Průvodce anebo již zajeté Reels. Jak na Průvodce je v češtině hezky sepsáno například ZDE. Jak na Reels naleznete ZDE.

Pokud byste rádi dostali ucelené informace, jak na Instagram efektivně a smysluplně, přihlaste se na náš online kurz ZDE. Kurz proběhne 11. listopadu 2022. Těšíme se na vás.

Nastavení cookies souborů

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

×
Nezbytné cookies

Nezbytné cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Ovlivňuje funkce
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnout
Zapnout

Analytické cookies

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

Ovlivňuje funkce
  • Google analytics
Nastavení cookies