Dnes už je skoro každá organizace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Vytváříte příspěvky, informujete o svých akcích, snažíte se fundraisovat nebo dokonce prodat nějaký svůj výrobek. Zjistili jste ale, že se vaše příspěvky neukazují tolika lidem a ani na ně nereagují, jak by jste chtěli. Už jste zkoušeli placenou reklamu na facebooku?
Proč jsou reklamy potřeba
- Došlo ke znatelnému poklesu organického dosahu
- Sbírat jen fanoušky už nedává smysl
- Algoritmus – pravděpodobnost, že klik, lajk, koment a sdílení + pravděpodobnost, že je bude obsah zajímat.
Určitě stojí za to zkusit vytvářet placenou reklamu.
Co ale potřebujete, abyste mohli Facebook reklamy začít vytvářet?
- Musíte si stanovit CÍL (Obchodní cíl) – to je ten důvod, proč reklamu chcete spustit
- Musíte vědět koho chcete svojí reklamou oslovit
- Určete si denní nebo dlouhodobý rozpočet na reklamu
- Vytvořte si fotky, grafiku nebo videa, které na reklamu použijete
A můžete začít. Chcete se dozvědět jak nastavit reklamu na Facebook a Instagram přes Správce reklam? Chcete vědět jak co nejlépe vaší reklamu zacílit na správný okruh publika?
Potřebujete vědět jak číst výsledky kampaní a lépe pak nastavovat nové kampaně?
Přihlaste se na náš online kurz Reklama na Facebooku a Instagramu s lektorkou Lucií Budíkovou, který se koná 10. března.